Hotel Hollywood

18 juni 2016 - Guangzhou, China

In Guangzhou aangekomen zoek ik mijn hotel op:

hotel hollywood

Safe haven voor alle outcast van hier tot aan Timboektoe.

cast:

Dave: uitbater van de tent, een geblondeerde bollywood Amerikaan. Naar het zuiden gevlucht van China omdat hij in Beijing leden van de communistische partij hielp VISAs te verschaffen om te vluchten naar verre oorden. Dave heeft twee passies: vrouwen en nog meer vrouwen. Het leuke aan Dave is dat omvang van zijn pupillen verdubbelt als je een veer in zijn reet steekt zowel letterlijk als vast ook wel figuurlijk. Dave man you can make this place your harem. No man I need more space for all my women.

Maurits: stamkroeggast, verkoper uit Mauritius, inkoper in China. Koopt alles van wonder bh's tot armbandjes met teksten als 'free Palestina '. Lacht 24/7, gaat iedere morgen om 7 uur 's ochtends op een tapijtje op het balkon zitten om een uur lang naar de zon te lachen en hem te bedanken. Want zoals Maurits zegt: no sun, no fun. Maurits houdt net als ik van zwemmen en dat doen we hier in het midden van het complex. Zo kan hij ook zijn horloges testen of ze wel waterproef zijn.

Alex: de Italiaan, de casanova, de eeuwige student, de hoerenloper maar vooral de praatjesmaker. Man, man, man. Kreeg Dave zover dat hij zijn zelfgeschoten pornografie met het hele hotel deelde. Omdat Alex niets geloofde van zijn seksuele escapades. Ik heb het niet langer dan twee seconden aan kunnen zien. Horror.

Mehmet: de Turk die uit Istanbul moest vluchten omdat hij premier Erdogan in het openbaar tot klootzak van het jaar had uitgeroepen. Mehmet heeft maar twee woorden nodig om zichzelf uit te drukken : ' no problem'.

Dima: de Russische mof die op wereldreis is. Daarna het leger in. Goed plan ouwe Sovjet. Kan beter drinken dan praten, wat een goede aanvulling is op het gezelschap.

Prejoice: Zuid Afrikaans schone, die met haar gewicht genoeg vrouw meebrengt voor een heel hotel. Spreekt Afrikaans en vertelt dat ze een 'bikkie' bang is voor wat de Chinezen in haar Afrika komen doen. Daarom op onderzoek uit naar wat die rare gele mannetjes allemaal mee bezig zijn.

ik: geniet van de bonte verzameling mensen om me heen. Lees, zwem, bid, lach en bewonder.

1. Henk:
    18 juni 2016
    Grootste metropool ter wereld! Vreemde vogels genoeg dus...veel plezier x
  2. Luca Arts:
    19 juni 2016
    Haha goed zo ol! Lees, zwem, bid, lach en bewonder to the max! Xxx